دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

مصاحبه با مهندس شمشیری؛ مدیر امور دانشجویی دانشگاه



مصاحبه با مهندس شمشیری؛ مدیر محترم امور دانشجویی دانشگاه در خصوص امور تغذیه دانشگاه

روز یکشنبه مورخ 16 دی ماه سال جاری خبرنگار افتخاری حوزه روابط عمومی دانشگاه در دفتر مهندس شمشیری؛ مدیر محترم امور دانشجویی دانشگاه حضور یافتند و با ایشان مصاحبه کردند که متن مصاحبه به شرح زیر می باشد:

چه شد که این سمت را قبول کردید ؟

این مسئولیت به بنده پیشنهاد شد و بنده هم در راستای خدمت و کمک به پیشبرد اهداف دانشگاه این پیشنهاد را قبول کردم.

توضیحاتی در خصوص سلف دانشجویی و غذا بیان می فرمایید؟

 در مورد سلف من فکر میکنم چون خود دانشجویان به ما کمک میکنند وضعیت روز به روز بهتر می شود. به گونه ای که جدیدا هنگام پخش غذا در سلف ناظر هم نداریم و خود دانشجویان نظارت میکنند و حتی در تغییر دکوراسیون هم مارا کمک میکنند.

معمولا ما سعی میکنیم همراه با بعضی غذاها نوشیدنی یا ماست توزیع شود هدف بعدی ما این است که در ترم بعد دو نوع غذا برای رزرو در اختیار دانشجویان قرار دهیم. که اگر به حد نساب برسد ما برای هر وعده دو نوع غذا داشته باشیم.

درمورد هزینه غذاهای روزانه و شبانه سعی میکنیم با توجه به مصوب بودن قیمت غذاها از طرف صندوق رفاه دانشجویان، در صورت امکان اختلاف قیمت رزرو غذای روزانه و شبانه را کاهش دهیم.

با توجه به استقبال زیاد دانشجویان از وعده صبحانه درتلاشیم برای ترم آینده بازه زمانی دریافت صبحانه را افزایش داده و تقریبا امکان دریافت صبحانه را تا ساعت 10 فراهم کنیم.

آیا دانشجویان از کیفیت غذا رضایت دارند ؟

باتوجه به اینکه بعضی وقت ها خود دانشجویان ابراز رضایت میکنند، و اعتراض به کیفیت غذا بسیار کاهش یافته است، ما صدای رضایتشان را میشنویم و تلاش میکنیم که این رضایتمندی بیشتر شود.

 در مورد غذا های رزرو شده و خورده نشده نیز توضیحی بفرمایید؟

خوشبختانه آمار رزرو غذا نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما با توجه به اینکه آمار غذا های رزرو شده روزانه به پیمانکار داده می شود و به ازای هر غذای رزرو شده دانشگاه به پیمانکار یارانه می دهد، رزرو کردن و نخوردن غذاها باعث تحمیل هزینه های مالی سنگینی به دانشگاه میشود.

برای جلوگیری از این هزینه و کاهش آمار غذاهای خورده نشده، ما نیز مانند سایر دانشگاه ها، برای دانشجویانی که  غذای رزرو شده را دریافت نکنند جریمه مالی قرار داده ایم از طرفی لغو رزرو غذا تا 24 ساعت قبل امکان پذیر است که در تلاشیم این زمان را به 12 ساعت برسانیم.

همچنین برای ترم های آینده در نظر داریم که این تعداد غذا  با قیمت آزاد در اختیار دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشده اند قرار گیرد و یا در اختیار موسسه خیریه دانشجویی دانشگاه برای کمک به دانشجویان کم بضاعت قرار دهیم.

ادامه مصاحبات ما در این واحد در خصوص امور خوابگاه ها می باشد که به زودی منتشر خواهد شد.


تاریخ: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۸:۱۰ | دفعات بازدید: ۹۳۴ بازدید

برچسب ها: -



نظرات



ثبت نظر