SJAU - University Of Sayyed Jamaleddin Asadabadi

برنامه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشجویی و اسکان واجدین شرایط جهت حضور در کلاس‌های نیم‌سال دوم 1401-1400



به اطلاع دانشجویان و اساتید دانشگاه می رساند کلاس ها و جلسات حضوری دروس در نیمسال دوم 1401-1400 بر اساس تصمیمات هیأت رئیسه دانشگاه و الگوی دانشگاه‌های منطقه 4 با محوریت دانشگاه بوعلی سینا (دانشگاه معین استان) و هماهنگی گروه های آموزشی بصورت زیر می‌باشد.

  •  کلیه کلاس ها و امتحانات دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) مطابق گذشته، بصورت حضوری می باشد (مبنای حضور دانشجویان، آئین نامه آموزشی کلاس های حضوری خواهد بود). لذا دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد)  غیربومی که برای نیمسال دوم 1401-1400 خوابگاه رزرو کرده و ساکن بودند نیاز به هیچ‌گونه اقدام جدیدی برای اسکان ندارند  و از تاریخ 14 فروردین 1401 می تواند به خوابگاه مراجعه نمایند.
  • کلاس های دروس عملی دانشجویان کارشناسی (رشته های شیمی کاربردی و نقشه برداری) که دروس پیوست ۱ و پیوست ۲ را اخذ نموده اند در ادامه نیمسال دوم 1401-1400 بصورتکاملا حضوری بوده و می توانند از تاریخ 27 فروردین 1401 برای شرکت در کلاس به دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است دروس نظری این دانشجویان بصورت الکترونیکی خواهد بود.  پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی در خوابگاه از بعدازظهر روز جمعه 26 فروردین‌ماه با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت واکسیناسیون امکان‌پذیر می‌باشد.
  • برای حضور در خوابگاه تزریق حداقل سه دوز واکسن کرونا الزامی می‌باشد.
  • دانشجویان سایر رشته ها تا اطلاع ثانوی همانند گذشته از طریق سامانهsjau.ac.ir در کلاس های نظری و عملی بصورت الکترونیکی و مجازی شرکت می کنند و برنامه کلاس های حضوری این دانشجویان متعاقبلا در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.
  • دانشجویانی که متقاضی خوابگاه می باشند می بایست از روز 10 فروردین لغایت 12 فروردین از طریق این لینک نسبت به رزرو آن اقدام نمایند. ابتدا فایل راهنمای تکمیل فرم اسکان در خوابگاه را با دقت مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام می توانید از طریق تلفن و یا پیام واتساپ، به شماره 09384087948 (آقای مهندس رضا عباسی) مطرح نمایید.
  • هزینه‌های خوابگاه بصورت روز شمار و طبق مصوبات شورای نظارت و ارزیابی خوابگاههای خودگردان استان به صورت روزانه (مبلغ 15 هزار تومان) یا ماهانه (برحسب نوع اتاق 4، 6، 8، 10 نفره) می‌باشد.
  • دانشجویانی که بدهی هزینه خوابگاه در سنوات قبل را پرداخت نکرده اند، نمی‌توانند درخواست خوابگاه ارائه نمایند.
  • همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالش و...) ضروری است.
  • سرو غذا بصورت بسته بندی یکبار مصرف و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود. هزینه آن با نرخ مصوب صندوق رفاه دانشجویان کشور در دو نوبت ناهار و شام تحویل دانشجو می‌گردد. در روزهای پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی غذا توزیع نمی‌شود.
  • برگزاری کلاس های نیمسال دوم 1401-1400 بصورت حضوری یا مجازی تابع مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا می باشد و هر گونه تغییر منوط به اخذ تصمیم های جدید این ستاد خواهد بود. لازم به ذکر است کلیه امتحانات در تمامی مقاطع از تاریخ 1401/04/04 تا 1401/04/16 برگزار می شود و بصورت کاملا حضوری خواهد بود.

 

               روابط عمومی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی


Date: 2022/03/30 00:03 | Visits: 4659 Visit




Comments



Send Comment