دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

اطلاعيه شماره یک سازمان امور دانشجویان، در خصوص طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ســـازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راســتاي کاهش تردد دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19، کاهش استرس و نگرانی خانواده ها در ارتباط با دوری فرزندانشان در امر تحصیل، تسهيل در خصوص ميهماني دانشجويان و اینکه برگزاری دروس و واحدهای نظری و تئوری به صورت مجازی و آنلاین توسط دانشگاه های مبدا برگزار می¬گردد، طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی متقاضیان در دانشگاه های محل سکونت خانواده یا نزدیک به آن را اعلام نموده است.

فرایند ثبت­ نام و بررسی درخواست ها به شرح زیر می باشد:

  1. زمان ثبت ­نام متقاضيان میهمانی دروس عملی و کارگاهی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir از تاریخ 1399/05/06 لغایت 1399/05/18 می­باشد.
  2. دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی موظف مي­باشند زمان شروع ثبت درخواست­هاي ميهماني مذکور را با استفاده از ابزارهاي مناسب اطلاع رسانی به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند(از طریق فضاهای مجازی، سامانه­های آموزشی و در صورت امکان پیامک به دانشجویان).
  3. دانشگاه­های مبدأ موظفند بر اساس ابلاغیه مذکور درخواست دانشجویان را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط و مورد تایید بودن واحدهای عملی مورد انتخابی متقاضی برای اخذ در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از 19 مرداد تا 27 مرداد نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت واحدهای انتخابی دانشجو را در بخش مربوطه برای دانشگاه مقصد ارسال نمايند. سپس دانشگاه­های مقصد موظفند حداكثر تا 6 شهریور نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و نتایج را از طریق سامانه یاد شده اعلام نمایند. لازم به ذکر است با توجه به زمان شروع نیمسال بعدی، زمان­های مذکور تمدید نخواهد شد. 

وظايف متقاضي:

  1. دانشجو ضمن آگاهی از شرایط حاکم بدلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدا بايستي با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت­نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (ششم لغایت هجدهم مرداد) درخواست خود مبنی بر میهمانی دروس عملی(صرفاً دروس عملی) برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و تقاضا نمايد.
  2. دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی­الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری گردد.
  3. متقاضي ميهماني مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده، تقاضا در هر مرحله از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

تاریخ: ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۹:۰۴ | دفعات بازدید: ۲۳۰۲ بازدید

برچسب ها: -



نظرات



ثبت نظر