دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

اطلاعیه تمدید زمان ارزشیابی آموزشی اساتید در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401



بر اساس اطلاعیه دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند به دلیل نقص فنی سامانه ارزشیابی اساتید، مدت زمان ارزشیابی اساتید از طریق سامانه آموزش دانشجویان تا تاریخ 1401/10/15 تمدید می گردد.

بر اساس اطلاعیه دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند به دلیل نقص فنی سامانه ارزشیابی اساتید، مدت زمان ارزشیابی اساتید از طریق سامانه آموزش دانشجویان تا تاریخ 1401/10/15 تمدید می گردد.  با توجه به اهمیت نتایج نظرات دانشجویان در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه به منظور افزایش صحت و دقت در نتایج، موارد ذیل به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رسد:

  • نظرات دانشجویان کاملاً محرمانه بوده و تنها میانگین نظرات کلاس به اطلاع اساتید می‌رسد.
  • ارزشیابی اساتید دارای سؤالات متفاوتی است که هرکدام موضوع جداگانه‌ای را می‌سنجد، لذا از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود برای ارزشیابی هر استاد، سوالات را به دقت خوانده و به آنها پاسخ دهند.
  • از دانشجویان محترم انتظار می‌رود که به صورت منصفانه و با توجه به عملکرد اساتید گرامی به سوالات پاسخ دهند تا نتایج ارزشیابی صحیح و دقیق باشد.

در پایان لازم به ذکر است که عدم شرکت در ارزشیابی اساتید تبعاتی از جمله تأخیر در انتخاب واحد برای دانشجویان را به همراه خواهد داشت.


تاریخ: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۰:۱۰ | دفعات بازدید: ۱۰۶۸ بازدید




نظرات



ثبت نظر