دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

اطلاعیه شماره 6 در خصوص کلاس های دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی 1400-1401



اطلاعیه در خصوص انتخاب واحد و راهنمای استفاده از وب سایت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) و نرم افزار ادوب کانکت (adobe connect)

ضمن عرض تبریک به دانشجویان محترم ورودی جدید سال تحصیلی 1400-1401، ورود شما را به دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی گرامی می داریم.

انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید

توجه: دانشجویان جدیدالورد نیاز به انتخاب واحد برای نیمسال اول تحصیلی ندارد. این امر توسط اداره آموزش دانشگاه صورت گرفته است و انتخاب واحد صورت گرفته از طریق سامانه آموزشی دانشگاه (سما) به آدرس https://education.sjau.ac.ir/samaweb/login.aspx با ورود نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کد ملی) از تاریخ 24 مهرماه، قابل مشاهده خواهد بود.

راهنمای استفاده از سامانه یادگیری و شرکت در کلاس های مجازی

با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی و اعلام زمان شروع رسمی کلاس‌های مجازی از روز شنبه مورخ 1400/07/24، جهت اطلاع از نحوه استفاده از سامانه‌های یادگیری الکترونیکی و حضور در کلاس‌های مجازی فایل راهنما را دریافت کنید و اطلاعیه و فایل‌های مربوط را مطالعه نمایید.

آدرس صفحه سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه:  https://lms.sjau.ac.ir

دانلودها

فایل راهنمای استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) و نرم افزار ادوب کانکت

فایل ویدیوی راهنمای استفاده از سامانه (LMS)

فایل ویدیویی راهنمای استفاده از نرم افزار (adobe connect) در کامپیوتر

فایل ویدیویی راهنمای استفاده از نرم افزار (adobe connect) در موبایل

نرم افزار (adobe connect) نسخه ویندوز 64 بیتی

نرم افزار (adobe connect) نسخه ویندوز 32 بیتی

نرم افزار (adobe connect) نسخه اندروید

نکات مهم

برای آشنایی بیشتر شما با سامانه‌‌های آموزش و یادگیری مجازی (LMS) فایل ویدیو راهنمایی تهیه شده که باید آن را به دقت مشاهده نمایید. همچنین برای اجرای بهتر سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر روی موبایل یا کامپیوتر خود موارد زیر را انجام دهید:

  • براي برگزاری بهتر کلاس های آنلاین لازم است آخرین نسخه ادوب کانکت (adobe connect) برای موبایل یا کامپیوتر را دانلود و نصب نمایید.
  • برای برگزاری بهتر کلاس‌های آفلاین لازم است آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم (chrome) برای موبایل یا کامیپوتر را دانلود و نصب نمایید.
  • برای استفاده بهتر از کلاس‌های آنلاین بهتر است از هدفون یا هندزفری مناسب استفاده کنید.
  • نسبت به انجام تکالیف خواسته شده، بررسی محتواهای آپلود شده از طرف اساتید و بحث‌هایی که در قسمت تالار گفتگو برای شما ایجاد می شود، اهتمام ورزیده و آنها را موکول به آخر ترم نکنید.
  • برای مطلع شدن از نحوه برگزاری کلاس آنلاین و آفلاین به طور مستمر به سامانه (LMS) وارد شده و از اطلاعیه ها و برنامه های مدرسین دروس آگاه شوید.
  • برای سازگاری بیشتر مرورگر گوگل کروم (chrome) نصب شده بر روی موبایل و سامانه LMS از حالت افقی گوشی استفاده کنید و شکل نمایش مرورگر کروم را در تنظیمات آن به حالت view desktop یا desktop site تغییر دهید.

 

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی 

 


تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۱۱:۰۷ | دفعات بازدید: ۸۹۷۱ بازدید

برچسب ها: - اطلاعیه شماره 6



نظرات



ثبت نظر