پروفایل دکتر آذر خزایی

آذر خزائی
استادیار
عضو هیئت علمی
دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
تکنولوژی آموزشی
اتاق مجازی
رزومه
  • دکتری: دانشگاه علامه طباطبائی، تکنولوژی آموزشی1395 ← 1401
  • کارشناسی ارشد: دانشگاه علامه طباطبائی، تکنولوژی آموزشی، 1391 ← 1393
  • کارشناسی: دانشگاه شهیدچمران اهواز، تکنولوژی آموزشی،387 1← 1390
  پژوهشگر و عضو اصلی کمیته اخلاق در پژوهش1403 ← تاکنون
تاثیر مثال آموزشی حل شده در محیط چندرسانه ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی نشریه پژوهش های آموزش و یادگیری
تاثیر بسته آموزشی مبتنی بر الگوی یادگیری معکوس بر مهارت فراشناخت و حل مسئله دانش آموزان نشریه علوم روانشناختی
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس برای دانش آموزان مقطع ابتدایی نشریه آموزش و ارزشیابی
The effect of instructional multimedia on communicational skills learning of autism students FUTURE of MEDICAL EDUCATION JOURNAL
بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی
تدریس پژوهی
اثربخشی آموزش مهارت ارتباطی از طریق چندرسانه ای بر عزت نفس دانش آموزان دختر کم شنوا نشریه پژوهش های تربیتی
بررسی رابطه تفکر انتقادی با سواد اطلاعاتی دانشجویان علوم پزشکی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی

 
تاثیر آموزش به سبک محاوره ای از طریق چندرسانه ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش آموزان کم شنوا فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری دانشگاه علامه طباطبایی
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در دستور زبان انگلیسی مجله اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
تاثیر آموزش به سبک محاوره ای از طریق چندرسانه ای بر افزایش مهارت های ارتباطی(ابراز وجودمدیریت هیجانات)  دانش آموزان کم شنوا فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ساری
تاثیر آموزش مهارت های ریاضی در محیط چندرسانه ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. فصلنامه علمی پژوهشی ناتوانی های یادگیری
طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجله  ایرانی آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش آموزان مجله فناوری برنامه درسی
تاثیر روش تدریس بدیعه پردازی بر خلاقیت و یادگیری درس میکروب شناسی دانشجویان علوم پزشکی ارتش مجله راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
به کارگیری اصل شخصی سازی در طراحی و تولید چندرسانه ای در محیط های یادگیری الکترونیکی مطالعات آموزشی نما
کاربرد الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی مطالعات آموزشی نما
واکسن آموزشی کرونا؛ برای دانش آموزان محروم و آسیب پذیر نشریه رشد فناوری آموزشی
طراحی آموزشی از آن ور!؛ اصول کلی طراحی آموزش معکوس نشریه رشد فناوری آموزشی
مشاغل کلاسی؛ فرصتی برای یادگیری زندگی نشریه رشد فناوری آموزشی
شهرهای بدون مرز کودکان؛ تجربه ای از آموزش مسئولیت‌های اجتماعی در مکزیک نشریه رشد فناوری آموزشی
مبانی نظری حس حضور با تاکید بر حضور اجتماعی فصلنامه پیام فرهیختگان )علوم تربیتی(
آموزش از راه دور در عصر دیجیتال(با محوریت ارتباط گرایی) مطالعات آموزشی نما
تآثیر چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری مهارت های ارتباطی دانش آموزان اتیسم
 
سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری جزیره کیش
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری دانش آموزان نابینا
 
سومین همایش مجازی ره آوران آموزش
بررسی نقش و مشارکت والدین در آموزش مجازی و چالش های مربوط به آن درطی شیوع کووید-19 دومین همایش ملی یادگیری سیار درعصرکرونا و پساکرونا
نقش کتابخانه های دیجیتالی در فرهنگ مطالعه همایش ملی فرهنگ مطالعه در ایران دانشگاه علامه طباطبایی
اثربخشی آموزش مفاهیم ریاضی به کمک بازی های آموزشی رایانه بر عزت نفس دانش آموزان کم توان ذهنی سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری جزیره کیش
شبکه های اجتماعی و آموزش همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی دانشگاه علامه طلاطبایی
فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربرد آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان کم شنوا دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
نام درس واحد زمان ارائه درس ترم
تولید فیلم های آموزشی 2 هرهفته، شنبه، 10:00-12:00، هفته فرد، یکشنبه، 14:00-16:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1404
طراحی آموزشی 2 هرهفته، شنبه، 08:00-10:00، نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1404
مهارت های زندگی دانشجویی 2 هرهفته، شنبه، 14:00-16:00، نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1404
کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت 2 هرهفته، سه شنبه، 10:00-12:00، هفته فرد، سه شنبه، 14:00-16:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1404
پروژه 2 هرهفته، یکشنبه، 08:00-10:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1404
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of formal writing, used to organize longer prose.