دکتر عابد مجیدی - دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
پروفایل دکتر عابد مجیدی
عابد مجیدی
استادیار
عضو هیئت علمی
دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
دکتری مشاوره
دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
دکتری مشاوره
دکتری: دانشگاه اصفهان، مشاوره، 1393 ← 1401
کارشناسی ارشد: دانشگاه شهید بهشتی، مشاوره، 1384 ← 1387
کارشناسی: دانشگاه گیلان، مشاوره و راهنمایی،380 1← 1384
کارشناسی ارشد: دانشگاه شهید بهشتی، مشاوره، 1384 ← 1387
کارشناسی: دانشگاه گیلان، مشاوره و راهنمایی،380 1← 1384
.
رديف | عنوان مقاله / تحقيق | https://scholar.google.com/citations?hl=fa&view_op=list_works&gmla=AFix5Mbq9a6aACEfhgnojtex6yABjLvLBo7Ody7Xe3_dpCLareQ5CL9VcjZ_kXjS1w1MOgjv4hLdcc0n8fTUrOIvdmEDpMh1wHB58g&user=aLMtFrYAAAAJ سال انتشار |
محل ارايه / انتشار |
1 | The Effects of Problem-solving-based Puberty Group Counseling on Adolescent Girls’ Health Concerns |
2021 | Journal of Arak University Medical Sciences |
2 | Effect of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) on Anxiety and Quality of Life during Pregnancy: A Mental Health Clinical Trial Study | 2019 | Iranian Red Crescent Medical Journal |
3 |
Effect of Acceptance and Commitment Therapy on the Quality of Life in Infertile Women during Treatment: A Randomized Control Trial |
2018 | International Journal of Women's Health |
4 |
Effect of Cognitive-Behavioral Sexual Counseling on Female Sexual Function during Pregnancy: An Interventional Study |
2017 | International Journal of Women's Health |
5 |
Negative attitudes in sex during pregnancy |
2016 | European Psychiatry |
6 |
A comparative study of burnout and mental health with respect to demographic characteristics of male and female employees in arak refinery |
2014 | Scientific Journal of Review |
7 | The effectiveness of self-instruction technique on improvement of reading performance and reduction of Anxiety in primary school students with Dyslexia | 2012 | Procardia - Social and Behavioral Sciences 46 (2012) 5366 – 5370; Available online at www.sciencedirect.com |
8 | Effectiveness of application of information and communication Technologies in learning and information literacy of Iranian students | 2012 | International Journal of Advances in Psychology(IJAP) |
9 | Effectiveness of cognitive-behavioral techniques on performance improvement of student with medium dyslexia in Iranian primary school students | 2008 | XXIX International Congress of Psychology in Germany |
10 |
تاثير مشاوره گروهي بلوغ مبتني بر حل مسئله بر نگراني هاي سلامتي دختران نوجوان |
1400 | مجله علوم پزشکي اراک |
11 |
تأثير رويکرد مبتني بر پذيرش و تعهد بر ترس از درد زايمان- يک مطالعه کار آزمايي آموزشي تصادفي شده |
۱۳۹۹ |
مجله علمي دانشگاه علوم پزشکي بيرجند |
12 |
اثربخشي مشاوره مبتني بر پذيرش و تعهد (ACT) درتصريح مباني هويتي دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر شازند |
1396 | همايش ملي علوم انساني |
13 |
مقايسه اثربخشي روش هاي درمانگري شناختي رفتاري و درمانگري شناختي رفتاري توام با دارو درماني، در مبتلايان به اختلال افسرده خويي |
1396 | کنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي |
14 |
تاثير آموزش آموزه هاي ديني بر سلامت روان دانش آموزان |
1393 | کنگره بين المللي فرهنگ و انديشه ديني |
15 | تاثير آموزه هاي ديني بر سلامت روان دانش آموزان | 1389 | دانشگاه علوم پزشکي تهران |
16 | تاثير تكنيك خود آموزش دهي در كاهش مشكلات خواندن و كاهش افسردگي دانش آموزان مقطع ابتدايي | 1388 | مجله علمي -پژوهشي مطالعات باليني دانشگاه شاهد |
17 | اثربخشي گروه درماني شناختي-رفتاري در بهبود افسردگي زنان | 1389 | بهزيستي استان مركزي |
18 | بررسي تاثير آموزش مهارتهاي حل تعارضات زناشويي بر بهبود روابط متقابل زن و شوهر | 1389 | بهزيستي استان مركزي |
19 | تاثير تكنيك خود آموزش دهي در كاهش مشكلات خواندن و كاهش افسردگي دانش آموزان | 1389 | همايش نورولوژي، دانشگاه علوم بهزيستي تهران |
20 | بررسي چالشهاي برنامه ارزشيابي کيفي توصيفي و ارائه راه کار هوش هاي چند گانه گاردنر | 1389 | همايش نورولوژي، دانشگاه علوم بهزيستي تهران |
21 | بررسي تاثير تکنيک PMRبر کاهش ميزان اضطراب حالتي دانشجويان فوتساليست دانشگاه شهيد بهشتي | 1385 | همايش علمي-دانشجويي تربيت بدني و علوم ورزشي،دانشگاه الزهراء |
22 | بررسي ميزان سلامت روان دانشجويان دانشگاه گيلان | 1384 | سمينار بهداشت روان،دانشگاه علم و صنعت ايران |
23 | رابطه بين استرس شغلي و رضايتمندي از مشاغل در بين کارکنان آموزش و پرورش | 1386 | همايش سراسري آسيب شناسي اختلالات رفتاري و ناهنجاريهاي اجتماعي در شهرهاي جديد |
24 | علل و عوامل سوء مصرف مواد مخدر در بين دانشجويان دانشگاه گيلان | 1383 | همايش بررسي علل زيست،رواني و اجتماعي در بروز پديده اعتياد،دانشگاه گيلان |
25 | رابطه کارکرد خانواده و سبکهاي هويت در نوجوانان | 1387 | کنگره ملي آسيب شناسي خانواده |
26 | نگرش دانشجويان دانشگاه گيلان نسبت به خدمات مشاوره | 1387 | همايش مشاوره ،رشد و پويايي،دانشگاه الزهراء |
27 | تربيت در خانواده و نقش مخرب ماهواره در بروز پديده طلاق | 1391 | سمينار ملي بهزيستي استان مرکزي |
28 | تاثير آموزش آموزه هاي مذهبي بر سلامت روان دانش آموزان پسر مدارس شبانه روزي مقطع راهنمايي شهرستان شازند | 1390 | همايش سلامت از منظر قرآن کريم-بيمارستان رازي-تهران |
29 | مقايسه اثربخشي روش هاي درمانگري شناختي-رفتاري و درمانگري ... | 1394 | همايش بين المللي علوم تنسانيفروانشناسي و علوم اجتماعي |
30 | اثربخشي درمان مبتني بر پذيرش و تعهد در تصريح هويت دانش آموزان | 1396 | همايش ملي هويت- آموزش و پرورش استان مرکزي |
31 | اثربخشي روان درماني شناختي – رفتاري بر روي افسردگي زنان | 1389 | طرح پژوهشي (بهزيستي استان مرکزي) |
32 | بررسي شيوع اختلالات يادگيري در دانش آموزان مقطع ابتدايي شهر شازند | 1393 | طرح پژوهشي (آموزش و پرورش استان مرکزي) |
33 | تاثير آموزش هاي شناختي- رفتاري بر نگرش ناکارآمد جنسي و عملکرد جنسي در زنان باردار. | 1393 | همکار طرح تحقيقاتي (دانشگاه علوم پزشکي اراک) |
34 | تاثير درمان پذيرش و تعهد بر اضطراب زنان در بارداري | 1396 | همکار طرح تحقيقاتي (دانشگاه علوم پزشکي اراک) |
نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم |
حقوق خانواده(گروه مشاوره- ورودی 1403) | 2 | هرهفته،یکشنبه، از ساعت 16:00-14:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 |
روا شناسی عمومی (گروه علوم تربیتی -ورودی 1403 ) | 2 | هر هفته دوشنبه ها از ساعت 10:00-08:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 |
آشنایی با آزمونهای روان شناختی (گروه علوم تربیتی -ورودی 1401 ) | 2 | هرهفته، دوشنبه ها،از ساعت 12:00-10:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 |
مباحث اساسی در روان شناسی ( گروه مشاوره - ورودی 1403) | 2 | هرهفته دوشنبه ها، از ساعت 16:00-14:00 | نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 |
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.