پروفایل دکتر محمد جواد بگیان

محمد جواد بگیان کوله مرزی
استادیار
عضو هیئت علمی
دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
روانشناسی عمومی
اتاق مجازی
رزومه
  • دکتری: دانشگاه رازی کرمانشاه، روانشناسی عمومی، 1393-1397
  • کارشناسی ارشد: دانشگاه محقق اردبیلی، روانشناسی بالینی، 1390-1392
  • کارشناسی: دانشگاه پیام نور، روانشناسی عمومی، 1384-1388
‪Mohammad Javad bagian kulemarzi‬ - ‪Google Scholar‬Inhibition and Activation Systems of Behavior and Suicide Mediating Role of Cognitive Emotion Regulation
The Structural Model of the Effects of Psychological Strain, Defeat, and Thwarted Belongingness on Suicidal Ideation in Adolescents via the Mediation of Depression and Hopelessness

Flexibility and inflexibility in an Iranian sample: psychometric properties of MPFI based on the Hexaflex modelEvaluation of the Validity and Reliability of the Entrapment Scale in Iranian Adolescents and Its Relationship with Suicidal IdeationThe Risk Factors of Suicidal Motivations during COVID-19 Pandemic: Confirmation of Psychological Pain Theory, Psychological Symptoms, and Early Life Experiences
Understanding the Pathology of Major Depression in a Non-clinical Student Sample: The Role of Mental Pain, Cognitive Emotion Regulation,Self-Compassion, and Anxiety
A Study of Early Life Experiences, Temperament, Character, and Psychological
pain in Suicide Attempters and Normal Individuals
The Pathology of Borderline Personality Disorder Symptomatology in a Non-clinical Sample: The
Role of Mental Pain, Cognitive Emotion Regulation, Self-Compassion, and Depression

بررسی ارتباط و مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان ورزشی و آسیب پذیری روان‌شناختی ورزشکاران رشته های انفردی و گروهی

نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاه‌های تهران

بررسی نقش تجربۀ ترومای دوران کودکی، واکنش ­پذیری شناختی و درد ذهنی در اقدام کنندگان به خودکشی و افراد بهنجار

اثربخشی یکپارچه­ سازی رفتاردرمانی دیالکتیکی و درمان شناختی مبتنی بر شفقت بر کاهش واکنش ­پذیری شناختی و انگیزه ­های اقدام به خودکشی در افراد اقدام کننده

مقایسه اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی- رفتاری (CBASP) و یکپارچه‌سازی رفتاردرمانی دیالکتیکی با درمان شناختی مبتنی بر ذهن شفقت ورز بر کاهش درد ذهنی و دشواری‌های تنظیم هیجانی افراد اقدام‌کننده به خودکشی

بررسی نقش تجربۀ ترومای دوران کودکی، واکنش ­پذیری شناختی و درد ذهنی در اقدام کنندگان به خودکشی و افراد بهنجار
مقایسه اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی- رفتاری (
CBASP) و یکپارچه‌سازی رفتاردرمانی دیالکتیکی با درمان شناختی مبتنی بر ذهن شفقت ورز بر کاهش درد ذهنی و دشواری‌های تنظیم هیجانی افراد اقدام‌کننده به خودکشی
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی­های روان‌سنجی پرسشنامه چندبُعدی اشتیاق تحصیلی (SES)
مقایسه اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی‌رفتاری و رفتاردرمانی دیالکتیکی مبتنی بر شفقت بر تاب‌آوری و انگیزه اقدام به خودکشی در افراد اقدام‌کننده
ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه­های اقدام به خودکشی (IMSA)
بررسی نقش توانایی‌های شناختی و دشواری‌های تنظیم هیجانی در پیش‌بینی عضویت گروهی افراد اقدام کننده به خودکشی و افراد بهنجار
سنجش درد ذهنی: ویژگی­های روان­سنجی و تحلیل عامل تأییدی پرسشنامه چندبعدی درد ذهنی (
OMMP)
 

 
 
 
.
نام درس واحد زمان ارائه درس ترم
تربیت اخلاقی 2 هرهفته، شنبه، 16:00-14:00، نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
مهارتهای زندگی دانشجویی 2 هرهفته، شنبه، 18:00-16:00، نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
آموزش و پرورش پیش دبستانی، دبستان و متوسطه 2 هر هفته دوشنبه 8:00-10:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
سیر تحول تعلیم و تربیت در ایران قبل و بعد از اسلام 2 هر هفته دوشنبه10:00-12:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
مرکز مشاوره وسبک زندگی 2 هر یکشنبه و سه شنبه8:00-12:00، 14:00-16:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
پژوهش هر هفته،چهارشنبه، نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403