پروفایل دکتر رامین غریب زاده

رامین غریب زاده
استادیار
گروه علوم تربیتی، مدیریت آموزشی
اتاق مجازی
رزومه
  • دکتری: دانشگاه محقق اردبیلی، مدیریت آموزشی،    1397←  1401  
  • کارشناسی ارشد: دانشگاه محقق اردبیلی، مدیریت آموزشی، 1394← 1396
  • کارشناسی: دانشگاه ارومیه، علوم تربیتی، 1390 ← 1394
مدیر تربیت بدنی دانشگاه
​​​​​​​مشاور ورودی های گروه علوم تربیتی سال 1403
Psychometric Properties of Short version of Difficulty in Emotion Regulation Questionnaire in Students: DERS-16
T Akbari, S Pourabdol, R Gharibzadeh
Journal of School Psychology 13 (2)
  2024
 
Psychometric Properties of the Persian version of the Heidelberg Form for Emotion Regulation Strategies (HFERST)
N Hajloo, S Pourabdol, H Alizadeh, R Gharibzadeh
Qom University of Medical Sciences Journal 17 (1), 0-0
  2023
 
Psychometric Properties of the Persian Version of the Mistake Rumination Scale
N Hajloo, S Pourabdol, M Beyki, R Gharibzadeh
Qom University of Medical Sciences Journal 17 (1), 0-0
  2023
 
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس نشخوار اشتباه (کمال گرایی شناختی)
حاجلو, پورعبدل, بیکی, غریب‌زاده, رامین
مجله دانشگاه علوم پزشکی قم 17 (1), 0-0
  2023
 
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای تنظیم هیجان (فرم هایدلبرگ)
حاجلو, پورعبدل, علی‌زاده, غریب‌زاده, رامین
مجله دانشگاه علوم پزشکی قم 17 (1), 0-0
  2023
 
Examining the psychometric properties of the happy school scale
R Gharibzadeh, A Zahed Babelan, M Moeinikia, T Akbari
Journal of Modern Psychological Researches 18 (70), 195-202
  2023
 
ارائه الگوی سه لایه ای امکان سنجی و استقرار اثربخش مدیریت مدرسه شاد: رویکرد یکپارچه فراترکیب
غریب زاده, رامین, زاهدبابلان, عادل, معینی کیا, اکبری
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها 12 (1), 211-230
  2023
 
Psychometric Properties of Mistake Rumination Scale (Cognitive Perfectionism)
M Beyki, R Gharibzadeh
Qom University of Medical Sciences Journal 16 (10), 0-0
  2023
 
Psychometric Properties of Emotion Regulation Strategies Scale (Heidelberg Form)(HFERST)
H Alizadeh, R Gharibzadeh
Qom University of Medical Sciences Journal 16 (10), 0-0
  2023
 
Research Paper Psychometric Properties of the Persian version of the Heidelberg Form for Emotion Regulation Strategies (HFERST)
N Hajloo, S Pourabdol, H Alizadeh, R Gharibzadeh
 
  2023
 
Presenting a three-layered model of feasibility and effective implementation of happy school management: A hybrid integrated approach
R Gharibzadeh, A Zahed Babelan, M Moeinikia, T Akbari
Journal of Managing Education in Organizations, 0-0
1 2023
 
The role of mediator psychological empowerment, the relationship between professional ethics and work engagement of nurses
A Zahed Babelan, R Gharibzadeh, S Gharibzadeh, AA Mortezazadeh Giri
Education and Ethics in Nursing 5 (2), 55-62
11 2022
 
Validation and reliability evaluation of the author's identity scale
A Rezaeisharif, H Taqavi, R Gharibzade, E Afghahi
Academic Librarianship and Information Research 55 (3), 56-71
2 2021
 
اعتبار یابی و رواسازی مقیاس هویت نویسنده
رضایی شریف, تقوی, غریب زاده, رامین, افقهی
تحقیقات کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاهی 55 (3), 56-71
  2021
 
فراتحلیل عوامل همبسته با تعهد عاطفی معلمان جمهوری اسلامی ایران
غریب زاده, رامین, زاهدبابلان, عادل, معینی کیا, مهدی, بلوچ, سلیم
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها (علمی-پژوهشی) 1 (10), 51-71
  2021
 
مقایسه ی تاب آوری، سخت رویی، پیشرفت تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
امیدوار, عظیم, غریب زاده, رامین, عزیزی نژاد
فصلنامه کودکان استثنایی 21 (1), 102-91
  2021
 
Meta-analysis of the factors correlated with the emotional commitment of the teachers of the Islamic Republic of Iran
R Gharibzadeh, A Zahed Bablan, M Moeinikia
Journal of Managing Education in Organizations 10 (1), 51-71
  2021
 
A comparison of Resiliency, Hardness, Academic Achievement, and academic procrastination in students with and without learning disabilities
A Omidvar, R Gharibzadeh, B Azizinejad
Journal of Exceptional Children 21 (1), 102-91
2 2021
 
فرا تحلیل عوامل همبسته با تعهد سازمانی معلمان به‌عنوان یک متغیر اخلاقی در سازمان‌های آموزشی
غریب زاده, رامین, زاهد بابلان, عادل, معینی کیا, خالق خواه
فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری 15 (4), 31-38
  2021
 
Psychometric properties of the Difficulties in Emotion Regulation Scale in students: DERS-16: Research report
T Akbari, S Pourabdol, R Gharibzadeh
Ardabili: University of Mohaghegh Ardabili
5 2021
 
Psychometric properties of the Difficulties in Emotion Regulation Scale in students: DERS-16
PS AkbariT, R Gharibzadeh
Research report. Ardabili: Faculty of Education and Psychology. University …
3 2021
 
Meta-Analysis of Factors Correlated with the Organizational Commitment of Teachers as an Ethical Variable in Educational Organizations
R GHARIBZADEH, BA ZAHED, KIAM MOEINI, ALI KHALEGHKHAH
ETHICS IN SCIENCE & TECHNOLOGY 15 (4001542), 31-38
  2021
 
Authentication and Authentication of Author Identity Scale
A Rezaei Sharif, R Gharibzadeh
University of Mohaghegh Ardabili
  2021
 
طراحی و اعتبارسنجی مدل سنجش آموزش بزرگسالان در مراکز مشاوره و توانبخشی
غریب زاده, رامین, آقایی خانه برق, طالب زاده, محسن, ابراهیمی
مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی 7 (2), 321-336
  2020
 
Designing and validating an adult education assessment model in counseling and rehabilitation centers
R Gharibzadeh, A Aghaei Khane Barg, M Mohsen Talebzadeh, ...
Industrial and Organizational Psychology Studies 7 (2), 321-336
  2020
 
The Role of Sense of Coherence and Personal Intelligence in Prediction the Craving of Substance Abusers
N Hajloo, S Ahmadi, R Gharibzadeh
Military Caring Sciences Journal 7 (2), 168-175
3 2020
 
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تعهد سازمانی پرستاران با رویکرد آمیخته
اکبری, معینی کیا, غریب زاده*, رامین, امیدوار, عظیم
مجله سلامت و بهداشت 11 (4), 584-599
  2020
 
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تعهد سازمانی پرستاران با رویکرد آمیخته
اکبری, معینی کیا, غریب زاده*, رامین, امیدوار, عظیم
مجله سلامت و بهداشت 11 (4), 584-599
4* 2020
 
مدلیابی نقش فرهنگ سیاسی در مشارکت و اعتماد سیاسی با میانجی گری سرمایه اجتماعی
اقایی‌خانه‌برق, غریب‌زاده, ‌رامین, ازادی‌بریس, ‌لیلی
مطالعات رهبری فرهنگی 4 (2), 68-81
  2020
 
nvestigating the Effectiveness of Teacher's Ethical Decision Making on Professional Ethics of Managers Based on the Mediating Role of Infor-mation Literacy: A Case Study
R Gharibzadeh, M Moeinikia, K Mokallaf Sarband
Human Information Interaction 6 (4), 78-87

​​​​​​​
 
 
 
 
 
 

​​​



 
نام درس واحد زمان ارائه درس ترم
مدیریت عمومی 3 هرهفته، دوشنبه، 15:00-17:00، هرهفته، دوشنبه، 17:00-19:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
آموزش و پرورش تطبیقی 3 هرهفته، دوشنبه، 08:00-10:00، هفته هاي زوج، شنبه، 10:00-12:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
جامعه شناسی آموزش و پرورش 3 هرهفته، يك شنبه، 08:00-10:00، هرهفته، سه شنبه، 17:00-19:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
آموزش و پرورش تطبیقی 3 هرهفته، يك شنبه، 17:00-19:00، هرهفته، شنبه، 15:00-17:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
پروژه تحقیقاتی 3 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403
سمینار 1 هرهفته، چهارشنبه، 17:00-18:00 نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1403