دکتر آذر خزایی - دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
پروفایل دکتر آذر خزایی
 
			آذر خزائی
					استادیار
					عضو هیئت علمی
دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
تکنولوژی آموزشی
				دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی
تکنولوژی آموزشی
- دکتری: دانشگاه علامه طباطبائی، تکنولوژی آموزشی1395 ← 1401
- کارشناسی ارشد: دانشگاه علامه طباطبائی، تکنولوژی آموزشی، 1391 ← 1393
- کارشناسی: دانشگاه شهیدچمران اهواز، تکنولوژی آموزشی،387 1← 1390
  پژوهشگر و عضو اصلی کمیته اخلاق در پژوهش1403 ← تاکنون
| تاثیر مثال آموزشی حل شده در محیط چندرسانه ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی | نشریه پژوهش های آموزش و یادگیری | 
| تاثیر بسته آموزشی مبتنی بر الگوی یادگیری معکوس بر مهارت فراشناخت و حل مسئله دانش آموزان | نشریه علوم روانشناختی | 
| طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس برای دانش آموزان مقطع ابتدایی | نشریه آموزش و ارزشیابی | 
| The effect of instructional multimedia on communicational skills learning of autism students | FUTURE of MEDICAL EDUCATION JOURNAL | 
| بهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی | تدریس پژوهی | 
| اثربخشی آموزش مهارت ارتباطی از طریق چندرسانه ای بر عزت نفس دانش آموزان دختر کم شنوا | نشریه پژوهش های تربیتی | 
| بررسی رابطه تفکر انتقادی با سواد اطلاعاتی دانشجویان علوم پزشکی | راهبردهای آموزش در علوم پزشکی | 
| تاثیر آموزش به سبک محاوره ای از طریق چندرسانه ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش آموزان کم شنوا | فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری دانشگاه علامه طباطبایی | 
| بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در دستور زبان انگلیسی | مجله اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی | 
| تاثیر آموزش به سبک محاوره ای از طریق چندرسانه ای بر افزایش مهارت های ارتباطی(ابراز وجودمدیریت هیجانات) دانش آموزان کم شنوا | فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ساری | 
| تاثیر آموزش مهارت های ریاضی در محیط چندرسانه ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. | فصلنامه علمی پژوهشی ناتوانی های یادگیری | 
| طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تاثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی | 
| اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش آموزان | مجله فناوری برنامه درسی | 
| تاثیر روش تدریس بدیعه پردازی بر خلاقیت و یادگیری درس میکروب شناسی دانشجویان علوم پزشکی ارتش | مجله راهبردهای آموزش در علوم پزشکی | 
| به کارگیری اصل شخصی سازی در طراحی و تولید چندرسانه ای در محیط های یادگیری الکترونیکی | مطالعات آموزشی نما | 
| کاربرد الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی | مطالعات آموزشی نما | 
| واکسن آموزشی کرونا؛ برای دانش آموزان محروم و آسیب پذیر | نشریه رشد فناوری آموزشی | 
| طراحی آموزشی از آن ور!؛ اصول کلی طراحی آموزش معکوس | نشریه رشد فناوری آموزشی | 
| مشاغل کلاسی؛ فرصتی برای یادگیری زندگی | نشریه رشد فناوری آموزشی | 
| شهرهای بدون مرز کودکان؛ تجربه ای از آموزش مسئولیتهای اجتماعی در مکزیک | نشریه رشد فناوری آموزشی | 
| مبانی نظری حس حضور با تاکید بر حضور اجتماعی | فصلنامه پیام فرهیختگان )علوم تربیتی( | 
| آموزش از راه دور در عصر دیجیتال(با محوریت ارتباط گرایی) | مطالعات آموزشی نما | 
| تآثیر چندرسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری مهارت های ارتباطی دانش آموزان اتیسم | سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری جزیره کیش | 
| کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری دانش آموزان نابینا | سومین همایش مجازی ره آوران آموزش | 
| بررسی نقش و مشارکت والدین در آموزش مجازی و چالش های مربوط به آن درطی شیوع کووید-19 | دومین همایش ملی یادگیری سیار درعصرکرونا و پساکرونا | 
| نقش کتابخانه های دیجیتالی در فرهنگ مطالعه | همایش ملی فرهنگ مطالعه در ایران دانشگاه علامه طباطبایی | 
| اثربخشی آموزش مفاهیم ریاضی به کمک بازی های آموزشی رایانه بر عزت نفس دانش آموزان کم توان ذهنی | سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری جزیره کیش | 
| شبکه های اجتماعی و آموزش | همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی دانشگاه علامه طلاطبایی | 
| فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربرد آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان کم شنوا | دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران | 
| نام درس | واحد | زمان ارائه درس | ترم | 
| اصول عکاسی و فیلمبرداری | 2 | هرهفته، دوشنبه، 16:00-14:00، هفته فرد، یکشنبه، 10:00-8:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | 
| تربیت رسانه ای | 2 | هرهفته، دوشنبه 08:00د-10:00، | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | 
| آموزش از دور | 2 | هرهفته، سه شنبه، 10:00-12:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | 
| روانشناسی تربیتی | 2 | هرهفته، سه شنبه، 8:00-10:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | 
| کارورزی | 2 | هرهفته، یکشنبه، 12:00-10:00 | نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404 | 
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of formal writing, used to organize longer prose.
