وظایف و مسئولیت ها - مدیریت مالی
اداره تنظیم حساب، اعتبارات و تعهدات
شرح وظایف
- کنترل و ثبت اعتبارات مصوب براساس تخصیص معاونت نظارت راهبردی و ابلاغ ها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- بررسی و کنترل داخلی هر یک از گروه حسابهای مستقل
- پیگیری و ارتباط با مدیریت بودجه و تشکیلات درخصوص تخصیص و ابلاغهای صادره
- پیگیری و درخواست وجه تخصیص های صادره از سوی خزانه داری استان
- کارسازی تخصیص واحدهای دانشگاه براساس تفاهم بودجه و کنترل و اعمال نظارت بر اجرای درست آن از سوی واحد
- تامین اعتبار اسناد پرداختی و ثبت آنها براساس تخصیص دریافتی
کنترل و ثبت اعتبارات مصوب براساس تخصیص معاونت نظارت راهبردی و ابلاغ ها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- بررسی و کنترل داخلی هر یک از گروه حسابهای مستقل
- بررسی و کنترل گروه حسابها با اداره دفترداری و تنظیم حساب
- پیگیری و ارتباط با مدیریت بودجه و تشکیلات درخصوص تخصیص و ابلاغهای صادره
- کارسازی تخصیص واحدهای دانشگاه براساس تفاهم بودجه و کنترل و اعمال نظارت بر اجرای درست آن از سوی واحد
- تامین اعتبار اسناد پرداختی و ثبت آنها براساس تخصیص دریافتی
- صدور اسناد هزینه ای، تنخواه و غیره
قراردادها:
- انطباق مفاد و مندرجات قراردادها و تفاهم نامه ها با قوانین و مقررات موضوعه، آیین نامه ها، بخشنامه ها و آیین نامه های مالی و معاملاتی دانشگاه- تنظیم، اصلاح و تأیید نهایی کلیه تفاهم نامهها و قراردادهای داخلی وخارجی دانشگاه با اشخاص حقیقی و حقوقی
- بررسی و اعلام نظر در خصوص اختلافات مالیاتی، بیمهای، اجرایی و ... قراردادها و اظهارنظر حقوقی در خصوص تفسیر مواد و شرایط قراردادها
- بازنگری و اصلاح و رفع نواقص قراردادهای یک نواخت گذشته دانشگاه
- طبقهبندی و ثبت و بایگانی یک نسخه از کلیه تفاهمنامهها و قراردادهای منعقده در واحدهای مختلف دانشگاه
- بررسی و اعلام نظر در زمینه تببین، تفسیر و رفع ابهام از قوانین، آئیننامههای استخدامی و مالی و معاملاتی دانشگاه